Tuntikuvaukset

Alta löytyvät viikkoaikataulustamme löytyvien tuntien kuvaukset. Tutustu tunti tarjontaamme ja löydä sieltä mieleisesi vaihtoehdot. Aikataulun löydät kotisivuiltamme http://vaasa.ladyline.fi/Suomeksi/Viikko-ohjelmat

Body
Helpon askellusosuuden jälkeen keskitytään muokkaamaan koko vartalon lihaksia. Vastuksena oma vartalo tai kevyet lisäpainot. Sopii kaikille!

Bosu
Tunnilla harjoitetaan erityisesti tasapainoa ja kehonhallintaa puolipalloa apuna käyttäen.

DanceMix
Tanssillinen liikuntamuoto, jossa käydään läpi pääasiassa latinalaisia tansseja. Tehokas kehon muokkaaja ja samalla rentouttavaa irrottelua. Aloittelija pysyy mukana ohjaajan opastuksella ja kokeneempi voi laittaa kohonsa peliin! Tule kokeilemaan ja NAUTI =)

Evergreen
UUTUUS! Koe mielenkiintoinen liikuntaelämys , jossa ohjaaja ja nostalginen 70- ja 80 luvun musiikki tempaisevat sinut mukaansa. Tunti sisältää dynaamisen rauhallisen lämmittelyn, sydän- ja verenkiertoelimistön kuntoa kohottavan hauskan ja hikeä irroittavan liikkuvan osuuden, lihaskuntoa kehittävän osuuden omaa vartalopainoa apuna käyttäen (keskittyen pääasiassa keskivartalon syviin ja pinnallisiin lihaksiin) sekä pitkän 10-15 minuutin venyttelyosuuden.

Fatburn
Koreografinen rasvanpolttotunti. Tunti rakennetaan aerobicin perusaskeleista. Helposta haastaviin askelsarjoihin.

Fitness Pilates 1
Tunnilla kehität voimaa, notkeutta ja kiinteytät vartaloa. Pystyt myös parantamaan ryhtiä, hengitystä sekä stressinhallintaa. Sopii kaikille !

Kuntonyrkkeily
Vauhdikas tunti, joka kohottaa kuntoa. Vahvistetaan sekä vetreytetään niska-hartiaseutua erilaisien lyöntejen avulla. Lisäksi tehokas harjoitus keskivartalolle.

Kuntosaliohjaus
Tunnin ajan kuntosalilla on ohjaaja, joka antaa neuvoja sekä opastaa laitteiden kanssa. Myös tekniikat käydään läpi ohjaajan valvonnassa.

Ladymix
Tunnin sisältö vaihtelee laidasta laitaan ryhmän toiveiden mukaan. Rauhallisempi tempo sekä lopussa pitkä venyttelyosuus.

Lastenjumppa 3-5v.
3-5 vuotiaille lapsille ohjattu jumppahetki, jossa yhdessä ohjaajan kanssa lapset liikkuvat leikin merkeissä.

Pump
Tehokas kehonmuokkaustunti levytankoa ja painoja apuna käyttäen. Sopii kaikille !

RPV
Muokkaustunti reisi-pakara-vatsa alueen kiinteytykseen. Helpon alkulämmittelyn ja askelluksen jälkeen keskitytään keski-ja alavartalon lihaksiin. Sopii kaikille !

Selkä-niska-hartia
Kuntouttava tunti selän ja hartiaseudun vaivoihin ja ennaltaehkäisyyn. Tunti sisältää mm. liikkuvuusharjoituksia ja stabiloivia syvien lihasten harjoituksia. Sopii kaikille !

SpinnCircuit
Kiertoharjoittelutunti, joka tapahtuu kuntosalin puolella hieman kevyemmillä vastuksilla. Tunti aloitetaan spinningpyörillä. Tämä tunti muokkaa tehokkaasti koko kehoa. N. 25-35 erilaista liikesuoritusta, jotka harjoittavat lihaskestävyyttä ja sydän- ja verenkiertoelimistöä. Tunti sopii kaikille !

Spinning
Tehokasta ja vaihtelevaa sisäpyöräilyä. Tällä tunnilla kehität hapenkuljetuselimistön kuntoa ja peruskuntosi kohenee.

Spinning + Vatsa-Selkä 75
Alkuun sisäpyöräily-osuus (45min), jonka jälkeen keskitytään keskivartalon lihasten harjoitteluun. (30min).

Spinning 60 + 30
Tehokasta ja vaihtelevaa sisäpyöräilyä. Tällä tunnilla kehität hapenkuljetuselimistön kuntoa ja peruskuntosi kohenee. 60 minuutin jälkeen mahdollisuus poistua spinningistä tai jatkaa vielä 30 minuutin ajan.

Spinning-pump
Alkuun sisäpyöräily osuus spinning pyörällä, jonka jälkeen levytangoilla koko vartalon muokkausta.

Step & Body
Hauska ja vaihteleva tunti, jossa noin puolet tunnista aerobisena harjoittelu step-laudalla ja puolet lihaskuntoharjoitteluna keskittyen ylä- ja keskivartaloon. Lopussa venyttely.

TBC
Total Body Condition. Hauskalla sekä vaihtelevalla tunnilla kehität tehokkaasti kestävyyttä, hapenottokykyä sekä lihaskuntoa. Aerobiset ja lihaskunto-osuudet vaihtelevat n.7 minuutin jaksoissa.

Total Explotion
Tehokas tunti jossa kuntosi kohoaa ja energiaa kuluu takuu varmasti! Tunti koostuu n.45 minuutin intervalli osuudesta, lopussa lyhyt lihaskunto osuus, sekä palauttavat venyttelyt.

Vatsa-Selkä
Jokaisen liikkujan perustunti jossa ryhtilihakset hoidetaan kuntoon ja samalla vahvistat kehosi syviä lihaksia.

Venytys Stretch
Tunnilla pyritään rentouttamaan lihaksia venyttelemällä sekä pääsemään eroon kestojännityksestä ja lihaskireydestä. Sopii kaikille, aloittelijoista aktiiviharrastajiin!

Voima Yoga
Yoga kehittää notkeutta, voimaa, tasapainoa, elinvoimaa ja mielenhallintaa. Tunnilla on paljon dynaamisia liikkeitä.

Yoga Flow
Dynaaminen, kreatiivinen ja virtaava yogatunti missä käytetään vinyasat, bandhat ja uijay liikkeitä (asanoiden). Ei suositella raskaana oleville. Joka neljäs viikko, aina täysikuun viikolla, hitaampi, meditatiivinen venyttelyliikesarja (yin).

Lähetä kommentti

  • (ei julkaista)

XHTML: Voit käyttää näitä tägejä: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>